Nyhedsbrev

Bethelkirkens nyhedsbrev

Bethelkirken sender nyhedsbrev ud 2 gange om måneden. I nyhedsbrevet kan du læse om kommende arrangementer i kirken, og du kan følge med i, hvad der sker i kirken.

Tilmeld dig Bethelkirkens nyhedsbrev

* indicates required

Bethelkirkens Baptistmenighed vil bruge dataene til at sende dig kirkens nyheder. Hvis du vil modtage nyhedsbrevet, skal du “sætte kryds” nedenfor.

Du kan altid afmelde vores nyhedsbrev. Det gør du på linket i bunden af enhver e-mail du modtager fra os.
Vi behandler dine data med respekt. Du kan finde Bethelkirkens privatlivspolitik på vores hjemmeside: bethelkirken.dk.
Når du klikker på linket nedenfor, accepterer du, at vi behandler dine data.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.