Støt Bethelkirken i dit testamente

Et testamentet giver dig mulighed for at støtte Bethelkirken med en del af eller hele din arv. En arv er en stor gave for en menighed som vores, og vi er glade for det du kan give uanset størrelsen.

Testamentet er gratis

Når du vælger at donere arv til Bethelkirken, kan du gratis oprette dit testamente hos virksomheden Dokument 24. Testamentet oprettes nemt og enkelt ved at svare på 12-15 spørgsmål online. Testamentet bliver gratis at få tilsendt, når du vælger at tilføje os i testamentet.

Se hvordan du opretter testamentet her.

Hvis du har spørgsmål til oprettelsen af testamentet, vil Dokument 24 hjælpe dig med at svare på dine spørgsmål. Det koster ikke noget at ringe eller skrive med virksomheden.

Underskrift af dit testamente

Når du har fået testamentet tilsendt, skal det printes og skrives under. Du kan vælge at skrive testamentet under foran to vitterlighedsvidner (vidnetestamente) eller foran en notar (notartestamente). Dokument 24 anbefaler, at du skriver testamentet under som et notartestamente, da dette er den juridisk mest sikre form for underskrift af testamenter. Du vil modtage en uddybende guide til underskrift sammen med testamentet.

Vi håber på din støtte

Bethelkirken er fritaget for at betale arvafgift, og alle donationer går således ubeskåret til kirken. Vi håber på, at du vil støtte os gennem donation af arv. Alle beløb tæller, store som små. På forhånd tak for din støtte.