For dig, der er ny

Gudstjeneste og andre aktiviteter

Vi holder gudstjeneste hver søndag kl. 10.30. Gudstjenesten varer cirka halvanden time.  Efter gudstjenesten inviterer vi altid på kirkekaffe og hyggeligt samvær.

Børnene mødes i Børnekirken, mens de voksne holder gudstjeneste. Vi starter gudstjenesten sammen. Når vi synger børnekirkesangen går børnene i Børnekirken sammen med de voksne ledere.

I Bethelkirken har vi også en lang række andre aktiviteter for alle aldersgrupper.

Se hvornår der sker der noget for dig i vores kalender eller læs om, hvad du kan opleve.

3V

3V er en aften med fokus på Bethelkirkens værdier og visioner – og som slutter med vafler! 3V er for dig, som er ny i Bethelkirken eller dig som overvejer om Bethelkirken kan være et fællesskab for dig.

Aftenen foregår hos vores præst Lars og Mona, på Bøgesvinget 42, 9000 Aalborg. Ønsker du at deltage, skal du kontakte Lars på mail lars.m@bethelkirken.dk. Så får du en personlig invitation til næste 3V-aften.

Placering og parkering

Du finder Bethelkirken i Niels Ebbesens Gade 14, 9000 Aalborg

Kirken ligger i Aalborg Centrum, og derfor har vi ikke tilknyttede parkeringspladser. Man kan bruge de offentlige parkeringspladser i Ågade eller i p-huset på Sauers Plads. Begge steder er i kort gå-afstand fra kirken.

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til kirkens arbejde eller vil vide mere om, hvem vi er.

På vores kontaktside finder du informationer om, hvem du skal have fat i.