Unge

Fight Club

Fight Club i Bethelkirken er et relationelt fællesskab, hvor vi læser i Bibelen sammen.

Fight Club er for dig som er nysgerrig på at lære nyt om kristendom, om dig selv og verden.
Vi fighter med ordet og dets betydning for os, og her er der plads til alles tanker og holdninger.

Vi mødes onsdag i ulige uger kl. 19 – 21 på 1. sal. Fight Club er for unge på +16 år.

Social Night

Social nights er en gang om måneden hvor teenagere og unge samles til fællesskab, konkurrencer, quizzer, vilde aktiviteter, brætspilshygge eller andet.

En perfekt anledning til at opleve et kristent fællesskab. En onsdag om måneden kl. 19 – 21. Se hvilke onsdage på Facebook eller i kalenderen.

Ungdomsmøder

Vores ungdomsmøder består af spændende oplæg om Bibelens budskaber, lovsang og gode samtaler. Lær om dig selv, kristendom og skab relationer til andre.

Det er et fællesskab på tværs af alder, hvor teenagere og unge kan være noget for hinanden. Vi mødes til ungdomsmøder en onsdag om måneden kl. 19 – 21. Se hvilke onsdage på Facebook eller i kalenderen.

Gudstjenester

De unge i Bethelkirken deltager i menighedens gudstjenester hver søndag kl. 10.30. I gudstjenesten vil du opleve lovsang, en prædiken og fællesskab på tværs af generationer.

Til gudstjenesterne i Bethelkirken er der plads til alle, og du er altid velkommen.

Gudstjenesterne starter kl. 10.30 og varer ca. 1,5 time. Efter gudstjenesten byder vi på kirkekaffe og hyggeligt fællesskab.

Kontakt

Hvis du vil høre mere om vores aktiviteter for unge, er du meget velkommen til at kontakte os.

Find kontaktinformationer her